Ultima oră
PAOK a învins-o pe Volos! Echipa pregătită de Răzvan Lucescu este pe primul loc în Grecia PAOK a învins-o pe Volos! Echipa pregătită de Răzvan Lucescu este pe primul loc în Grecia
Prestaţie de zile mari pentru Horaţiu Moldovan la al doilea meci pentru Sassuolo! Ce notă a primit portarul român Prestaţie de zile mari pentru Horaţiu Moldovan la al doilea meci pentru Sassuolo! Ce notă a primit portarul român
Gloria Bistriţa, a doua înfrângere în Liga Campionilor Gloria Bistriţa, a doua înfrângere în Liga Campionilor
Francesco Bagnaia a câştigat sprintul în Emilia-Romagna Francesco Bagnaia a câştigat sprintul în Emilia-Romagna
Prima reacţie din partea celor de la FC Argeş după demiterea lui Nicolae Dică: „Nu sunt nici fanul lui numărul 10, nu am vrut să vină” Prima reacţie din partea celor de la FC Argeş după demiterea lui Nicolae Dică: „Nu sunt nici fanul lui numărul 10, nu am vrut să vină”
Lando Norris, pole position în Singapore Lando Norris, pole position în Singapore

Jucători de la patru mari echipe europene nu le vor mai putea oferi suporterilor tricourile la sfârşitul meciurilor

Fotbal Internațional Publicat de Ovidiu Neacşu pe 25 aug 2022
mail-share icon Email

//i0.1616.ro/media/581/3142/38127/20832695/1/sl-benfica.jpg

Cluburile Atletico Madrid, AC Milan, FC Sevilla şi Benfica au anunţat un parteneriat cu o aplicaţie, “Memento Market”, pe care suporterii vor putea participa la licitaţii pentru tricourile purtate de jucătorii lor preferaţi la meciuri, relatează L’Equipe.

În timpul unui meci, suporterii vor putea face pe aplicaţie oferte pentru tricourile dorite, de la startul jocului până la fluierul final, în speranţa de a obţine după meci obiectul dorit.

AC Milan a anunţat că prima licitaţie live va avea loc chiar în timpul meciului de sâmbătă, cu Bologna.

Un dezavantaj al noului parteneriat constă însă în faptul că jucătorii nu vor mai putea să îşi arunce tricourile către suporterii din tribune la finalul meciurilor.

 

mail-share icon Email
viewscnt

Ultimele Videouri