Citește și
Meciul Cipru - România, difuzat de postul de televiziune din portofoliul Grupului Clever, a plasat Prima TV drept lider absolut de audienţă pe toate targeturile. Performanţa excepţională a Echipei Naţionale a fost urmărită cu sufletul la gură de milioane de români, iar Prima TV îşi consolidează astfel poziţia pe piaţa media din România.
Postul de televiziune a înregistrat un nou succes notabil, peste 2,6 milioane de telespectatori au stat în faţa micului ecran pe perioada partidei. În fiecare minut al meciului, la nivel naţional (All+g), peste 1,8 milioane de români au urmărit victoria clară a elevilor lui Mircea Lucescu contra Naţionalei Ciprului. Potrivit datelor Kantar Media, unul din trei telespectatori care avea televizorul deschis în intervalul 21:45-23:40 se uita la Prima TV (30.6% ).
La nivel naţional, în rândul populaţiei active 21-59 ani, Prima TV a înregistrat 10,15 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 31,7% . Postul de televiziune, pe durata transmisiunii, a surclasat în clasamentul audienţelor Antena1 (4, 61 % rating) şi Pro TV (3,77 % rating).
Cipru-România a fost programul preferat al serii de sâmbătă şi la nivel urban, 18-54 ani, iar postul de televiziune din portofoliul Grupului Clever a fost lider absolut de piaţă, cu 9,8 % rating şi o cotă de piaţă de 34%, potrivit datelor Kantar Media. Fani ai Naţionalei şi trup şi suflet alături de Zidul Galben din Cipru, bărbaţii care aveau televizorul deschis au preferat partida Naţionalei din UEFA Nations League. În această categorie, bărbaţi 18+ urban (+g), Prima TV a înregistrat 15, 96 % rating cu o cotă de piaţă de 42, 8 %.
Meciul Cipru-România a fost urmărit, în premieră în România, şi în sala de cinema, la Cineplexx Băneasa, acolo unde sute de spectatori au aplaudat minute în şir, la final, victoria tricolorilor.
Sub conducerea lui Mircea Lucescu, Stanciu, Drăguş, Drăguşin şi toţi tricolorii continuă să spere la calificarea la Cupa Mondială din 2026.
Prima TV difuzează în acest an luni, 18 noiembrie 2024, 21:45, România – Cipru.