Conducerea clubului Dinamo analizează varianta insolvenţei, pentru gestionarea situaţiei financiare precare a clubului. Între timp, fanii din DDB caută soluţii pentru strângerea de fonduri. Ultima strategie adoptată este promovarea de spaţiu publicitar pe echipamentul lui Dinamo şi pe panourile de la stadion.
Dinamo a mai fost în insolvenţă în perioada 2014-2015, iar acum mizează doar pe sprijinul fanilor şi pe banii din drepturile TV.
Citește și
Antrenorul ceh Dusan Uhrin a anunţat că nu există niciun plan pentru sezonul 2021-2022, iar salariile restante nu au fost achitate către jucători şi staff-ul tehnic.
Preţurile pentru publicitate pe echipamentul lui Dinamo şi pe panourile publicitare pornesc de la 50.000 de euro.
“FĂ-ŢI NUMELE CUNOSCUT PE TRICOUL CU CEA MAI MARE EXPUNERE!
Închiriază o palmă de tricou şi toată lumea va vorbi despre tine şi despre afacerea ta. Începând cu noi. Şi suntem peste tot.
Iată câteva motive pentru ca logo-ul afacerii tale să apară pe tricourile lui Dinamo şi pe toate panourile publicitare de la stadion:
- Orice s-ar întâmpla în fotbalul de la noi, la orice echipă, că să se vândă ştirea, trebuie să apară şi tricoul lui Dinamo într-o poză.
- Indiferent de locul pe care se află, despre Dinamo se vorbeşte cel mai mult.
- Avem cei mai creativi suporteri. Oriunde se va vorbi despre ei, se va auzi şi de numele firmei tale.
- Tricoul lui Dinamo este cel mai vândut şi este purtat cu mândrie de zeci de mii de suporteri din ţară şi din diaspora.
- Tricoul lui Dinamo a fost îmbrăcat de Cătălin Hîldan, Lucescu, Dudu Georgescu, Dănciulescu, Dinu, Rednic, Andone, Mateuţ, Mulţescu, Orac, Ion Marin, Mişa Klein, Patrick Ekeng, Moraru, Raducioiu, Sabău, Cheran, fraţii Nunweiller şi multe nume uriaşe ale fotbalului românesc.
- Dinamo este clubul cu cei mai mulţi suporteri în mediul urban, acolo unde publicitatea contează cel mai mult.
- Dinamo are cei mai mulţi suporteri cu studii superioare şi suporteri în zona business, adică cei mai importanţi consumatori de publicitate.
- Dinamo are cel mai dezvoltat program socios din Estul Europei, cu peste 15.000 de membri cotizanţi, sensibili la orice marcă sau nume asociat cu clubul”, este mesajul Peluzei Cătălin Hîldan.
În prezent, sponsorul principal de la Dinamo este o casă de pariuri, al cărei logo ocupă zona centrală a tricourilor oficiale.