Ultima oră
VIDEO | Seară nebună în UCL! Feyenoord a reuşit minunea la Manchester VIDEO | Seară nebună în UCL! Feyenoord a reuşit minunea la Manchester
E gata! UTA a luat decizia finală cu privire la Mircea Rednic! Anunţul conducerii după ce echipa a ajuns la 3 înfrângeri consecutive E gata! UTA a luat decizia finală cu privire la Mircea Rednic! Anunţul conducerii după ce echipa a ajuns la 3 înfrângeri consecutive
Anunţul zilei vine din Italia! Gigantul din Serie A la care ar putea ajunge Ianis Hagi: „Un jucător de cea mai bună calitate” Anunţul zilei vine din Italia! Gigantul din Serie A la care ar putea ajunge Ianis Hagi: „Un jucător de cea mai bună calitate”
Ovidiu Burcă, revenire de senzaţie pe banca tehnică! Va semna cu o echipă cu pretenţii din România Ovidiu Burcă, revenire de senzaţie pe banca tehnică! Va semna cu o echipă cu pretenţii din România
Mircea Lucescu, gata să convoace un jucător de la Dinamo? Declaraţia interpretabilă făcută de Andrei Nicolescu Mircea Lucescu, gata să convoace un jucător de la Dinamo? Declaraţia interpretabilă făcută de Andrei Nicolescu
Se bate recordul de asistenţă! Caţi suporteri vor fi prezenţi la meciul FCSB - Olympiakos | EXCLUSIV Se bate recordul de asistenţă! Caţi suporteri vor fi prezenţi la meciul FCSB - Olympiakos | EXCLUSIV

Nike cheltuie mai mult pentru Jocurile Olimpice de la Paris din acest an decât pentru oricare dintre jocurile anterioare

Sporturi Publicat de Tudor Moisa pe 14 apr 2024
mail-share icon Email

//i0.1616.ro/media/581/3142/38128/21558348/1/nike.jpg

Nike cheltuie mai mult pentru Jocurile Olimpice de la Paris din acest an decât pentru oricare dintre jocurile anterioare, potrivit unor directori de vârf, în timp ce marca de îmbrăcăminte sportivă din SUA se lansează într-un impuls de marketing despre care speră că va relansa vânzările slabe şi va ajuta la concurenţa cu rivalii mai puternici, transmite Reuters.

Producătorii de îmbrăcăminte sport încearcă să reaprindă cererea pentru produsele sale pe baza Olimpiadei de la Paris 2024, care reprezintă o revenire la normalitate după Tokyo 2020, amânată până în 2021 şi ţinut fără spectatori din cauza pandemiei globale.

Sportivi sponsorizaţi, printre care sprinterul american Sha'Carri Richardson şi maratonistul kenyan Eliud Kipchoge, au prezentat modelele Nike pentru Jocurile Olimpice, la un spectacol la Paris, joi, unde marca a dezvăluit şi 13 prototipuri futuriste de pantofi dezvoltate cu sportivi.

”Această Olimpiada va fi cea mai mare a noastră... va fi cea mai mare cheltuială a noastră media”, a declarat Heidi O'Neill, preşedinta departamentului pentru consumatori, produse şi mărci la Nike, într-un interviu.

Eda a adăugat că ”acesta va fi cea mai mare investiţie şi cel mai mare moment pentru Nike din ultimii ani”, fără a estima o cifră asupra cheltuielilor planificate.

În ultimul trimestru al Nike, cheltuielile totale de marketing au fost de 1 miliard de dolari, în creştere cu 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Întrebată dacă cheltuielile vor continua să crească, O'Neill a spus că marketingul a fost ”investiţia prioritară numărul unu” pentru companie.

Nike, în general, se concentrează pe campanii de marketing ”mai puţine, mai mari”, a adăugat ea.

Compania cu o evaluare de 139 de miliarde de dolari a angajat un nou director de marketing la sfârşitul anului trecut, deoarece încearcă să-şi consolideze brandul pe o piaţă din ce în ce mai competitivă a îmbrăcămintei sportive.

Mărcile de alergare mai noi, cum ar fi On şi Hoka, preiau cote de piaţă de la Nike, în timp ce o tendinţă de îndepărtare de pantofii de baschet groşi este în beneficiul celui mai apropiat rival al său, Adidas, şi pantofii săi ”terasă”. cu profil redus.

Planurile Nike contrastează cu cele ale Adidas. Brandul german a redus cheltuielile de marketing şi a cheltuit 2,5 miliarde de euro pentru marketing în 2023, în scădere cu 8,5% faţă de anul precedent.

Cheltuielile Nike în ultimele patru trimestre au fost de 4,3 miliarde de dolari, o creştere de 6%. Investiţia Nike ar trebui să contribuie la stimularea cererii, în ciuda presiunii asupra consumatorilor la nivel global, spun directorii.

”Consumatorii sunt presaţi de costuri în aproape fiecare piaţă pe care desfăşurăm afaceri”, a declarat Craig Williams, preşedintele Nike pentru geografii şi piaţă globală. În ciuda acestui fapt, consumatorii continuă să răspundă ”foarte pozitiv” la Jocurile Olimpice, ca eveniment, a spus Williams, adăugând că este încă văzută ca ”simbolul sportului”.

mail-share icon Email
viewscnt

Ultimele Videouri

Sporturi

Ultimele articole Toate articolele