Campionul naţional de raliuri, Simone Tempestini, a fost nevoit să abandoneze în etapa europeană din Ţara Galilor, la primul său raliu sub echipa MRF, după ce o suspensie de la maşina de curse a cedat tocmai într-un moment în care se lupta la locul 2 în clasamentul general.
Clujeanul a semnat chiar în săptămâna cursei acordul cu cei de la MRF Tyres Team, apoi a urcat în avion şi a făcut primele sale teste cu modelul Volkswagen Polo GTI R5, cu care nu mai avusese legătură până atunci.
Citește și
Cu o maşină nouă, un alt tip de cauciucuri şi un traseu diferit, Tempestini s-a acomodat rapid după numai câţiva kilometri de teste. Încă de pe primele probe speciale, românul a impresionat, iar pe proba specială cu numărul 5 a urcat până pe locul 3.
Pentru pilotul de la Napoca Rally Academy a urmat apoi o cursă de urmărire a primilor doi clasaţi, Paddyon Hayden şi Chris Ingram, de al doilea apropiindu-se după a şaptea probă la numai 3 secunde. Abandonul a venit în timpul probei cu numărul 8, într-un moment în care se afla în Top 3 timpi, când suspensia a cedat, astfel că echipajul românesc s-a văzut nevoit să oprească.
A fost prima cursă pentru Tempestini la MRF Tyres Team, echipa campioană a ultimelor două sezoane în Campionatul European de Raliuri. Românul a fost adus pentru a-i ajuta pe aceştia să cucerească al treilea titlu consecutiv, acordul fiind semnat şi pentru etapa finală din Polonia.
Până la raliul din Polonia, clujeanul va fi prezent pe 21-22 septembrie la Braşov, acolo unde doar trebuie să ia startul, conform regulamentului, pentru a-şi asigura oficial al nouălea titlu de campion naţional absolut, un record pentru ţara noastră, depăşindu-l astfel pe Titi Aur.