Dinamo are mare nevoie de bani, pentru a menţine clubul pe linia de plutire. Astăzi, ‘roş-albii’ au anunţat încheierea unui nou parteneriat pentru sezonul competiţional 2021-2022, cu brandul Catapult, lider mondial în tehnologia de monitorizare a sportivilor.
Fanii-acţionari din Programul DDB au anunţat că insolvenţa nu este o variantă luată în calcul pentru gestionarea situaţiei financiare precare a clubului Dinamo, care a mai fost în insolvenţă în perioada 2014-2015.
Citește și
Noul sponsor va pune la dispoziţia echipei ‘roş-albe’ cel mai nou sistem de monitorizare a jucătorilor.
Real Madrid, Bayern Munchen, Chelsea, Porto, Ajax, Lyon şi Spartak Moscova sunt, din fotbalul european, parteneri ai brandului Catapult.
"Îi mulţumesc domnului Henrique Ortigao pentru eforturile făcute si pentru că a acceptat să unim aceste două mari branduri, Dinamo Bucureşti şi Catapult Sports. Cu siguranţă, cea mai noua versiune a celor de la Catapult îi va ajuta pe jucătorii noştri să îşi atingă potenţialul maxim în noul sezon", a spus Mario Nicolae, manager sportiv la Dinamo.
Anterior, Dinamo a anunţat semnarea unui parteneriat cu Bilancia, una dintre cele mai importante companii din Europa în sectorul distribuţiei de utilaje şi accesorii pentru industria ospitalităţii. Sponsorul va contribui la modernizarea bazei de pregătire de la Săftica.
Lotul de la Dinamo se va reuni pe 15 iunie, apoi ‘câinii roşii’ vor merge într-un cantonament în Turcia, în perioada 21-28 iunie.