Audienţele partidelor din SuperLiga sunt în creştere, la două luni de la debutul competiţiei, anunţă Liga Profesionistă de Fotbal şi eAD, deţinătorul drepturilor comerciale şi TV pentru SuperLiga, precizând că 6,3 milioane de români au urmărit campionatul intern de fotabal. Partida FCSB - UTA ARAD se situează pe primul loc în top, urmată de derby-ul dintre Rapid şi Dinamo. Cele mai urmărite partide sunt cele ale campioanei FCSB.
”Liga Profesionistă de Fotbal şi eAD, deţinătorul drepturilor comerciale şi TV pentru SuperLiga, anuntă că sezonul actual de SuperLiga creşte audienţa televiziunilor sportive care transmit cea mai urmărită competiţie de sport din România. Prima Sport şi Digi Sport au înregistrat, în acest sezon, audienţe în trend ascendent. Astfel, la nivel naţional, în rândul întregii populaţii, SuperLiga câştigă teren. Audienţa medie a lunilor iulie şi august vs similar anul trecut este vizibil în creştere: 2,49 puncte de rating în 2024 vs 2,45 în 2023”, conform unui comunicat.
Citește și
Campionatul intern de fotbal a fost urmărit de 6,3 milioane de români, adunând toate intervalele de difuzare. Şi numărul microbiştilor care văd în direct meciurile pe micul ecran SuperLiga este în creştere: peste un million de români sunt în faţa televizorului, la Prima Sport sau Digi Sport, la fiecare partidă transmisă.
În top 10 al meciurilor cu cele mai mari audienţe se clasează, pe primul loc, partida dintre campioana en titre, FCSB, şi UTA ARAD. Pe poziţia secundă se află derby-ul dintre Rapid şi Dinamo, iar pe locul 3 se plasează meciul dintre FCSB şi Universitatea Cluj.
”FCSB demonstrează că este cea mai urmărită echipă din SuperLiga şi prin faptul că a jucat în 6 din aceste prime 10 meciuri cu cea mai mare audienţă din actualul sezon până în acest moment”, se arată în comunicat.
TOP 10 MECIURI ÎN AUDIENŢE SUPERLIGA 2024-2025