Ultima oră
Constantin Zotta nu a mai suportat acuzaţiile aduse de Dan Şucu şi a răbufnit: „A coborât prea mult nivelul! Să facă şi el măcar 10% din ce am făcut noi!” | EXCLUSIV Constantin Zotta nu a mai suportat acuzaţiile aduse de Dan Şucu şi a răbufnit: „A coborât prea mult nivelul! Să facă şi el măcar 10% din ce am făcut noi!” | EXCLUSIV
VIDEO | Valencia - Las Palmas 2-3. Spectacol în duelul codaşelor din Spania VIDEO | Valencia - Las Palmas 2-3. Spectacol în duelul codaşelor din Spania
Denis Alibec, la pământ după umilinţa cu Rapid: ”E cea mai ruşinoasă înfrângere din cariera mea!”

Denis Alibec, la pământ după umilinţa cu Rapid: ”E cea mai ruşinoasă înfrângere din cariera mea!”
Etapa din Serie A s-a terminat cu un succes clar al Monzei pe terenul Veronei Etapa din Serie A s-a terminat cu un succes clar al Monzei pe terenul Veronei
VIDEO | Gică Hagi, confuz şi dărâmat după umilinţa cu Rapid. ”E o situaţie grea” VIDEO | Gică Hagi, confuz şi dărâmat după umilinţa cu Rapid. ”E o situaţie grea”
Basarab Panduru, uluit după ce Gică Hagi a fost umilit de Şumudică:  ”Nu are cine să vină de pe bancă!”  | VIDEO EXCLUSIV

Basarab Panduru, uluit după ce Gică Hagi a fost umilit de Şumudică: ”Nu are cine să vină de pe bancă!” | VIDEO EXCLUSIV

Leo Borlovan este noul campion absolut de super rally în sezonul 2024

Auto-Moto Publicat de Daian Cutu ieri, 17:52
mail-share icon Email

//i0.1616.ro/media/581/3142/38216/21809427/1/borlovan.jpg

 

 

Pilotul timişorean Leo Borlovan a devenit cel mai tânăr campion naţional absolut de super rally din istorie, la numai 23 de ani, după ce a câştigat şi etapa finală, Trofeul Mangalia.

Pe un monopost Funyo SP05 Evo, Borlovan şi-a adjudecat victoria la Mangalia chiar pe ultima manşă de concurs, atunci când a stabilit şi noul record al circuitului stradal, un spectaculos 02:28,080.

Podiumul etapei a fost completat de Dragoş Savloschi (Ligier JS51 Evo), cu un timp de 02:28,602, şi de Simone Tempestini (Porsche 997 RGT), cronometrat cu 02:29,184.

Borlovan a câştigat şi lupta pentru clasamentul final, Mangalia fiind de altfel runda decisivă pentru stabilirea noului campion după 3 ani de dominaţie a francezului Jerome France.

Cu 76 de puncte, acesta i-a depăşit pe Radu Benea (57p) şi Costel Căşuneanu (55p), ambii concurând însă la divizia turisme, dezavantajate în lupta cu monoposturile şi prototipurile pe acest tip de traseu.

La echipe, noua campioană a devenit Impuls Leasing Rally Team, formată din Căşuneanu şi Aurelian Andronache, aceştia obţinând al doilea titlu la această categorie după cel din 2022.

Un total de 23 de piloţi de top au concurat la Trofeul Mangalia în weekend, pe un circuit special amenajat pe străzile oraşului de la malul Mării Negre, lungimea fiind de 3,75 de kilometri. Mii de spectatori au fost prezenţi pe margine la etapa care a închis sezonul de super rally.

Promotorul campionatului de super rally, Mihai Leu, s-a declarat încântat de atmosfera din acest an, dar şi faptul că lupta pentru tilu s-a dus până în ultima etapă. „Mangalia a fost cireaşa de pe tort din acest sezon. La un moment dat, după prima manşă de concurs, erau şase piloţi diferenţiaţi în mai puţin de o secundă, ceea ce este incredibil. A fost unul dintre cele mai spectaculoase sezoane de super rally. Deja mă gândesc la anul viitor, vrem să anunţăm cât mai rapid calendarul competiţional pentru că vom avea multe surprize pe ordinea de start”, a spus fostul campion de la raliuri şi viteză în coastă.

În acest an, Super Rally a avut patru etape, la Alba Iulia, Timişoara, Bucureşti şi Mangalia. Printre numele care au participat în acest sezon se numără Simone Tempestini, Jerome France, Mihai Leu, Costel Căşuneanu, Emil Ghinea, Geoffrey Schatz sau Norbert Maior.

Fanii au putut admira maşini de top, de la Ferrari 488 Challenge, Audi R8, Alpine GT sau Porsche 997RGT până la monoposturi precum Ligier, Funyo, Wolf F1 şi Norma.

mail-share icon Email
viewscnt

Ultimele Videouri

Auto-Moto

Ultimele articole Toate articolele