Cu calificarea în primăvara europeană asigurată, CFR Cluj se pregăteşte pentru meciurile din 16-imile Conference League, acolo unde va juca după victoria cu FC Ballkani, scor 1-0, pentru că a terminat Grupa G pe locul 2. Dacă ar fi terminat pe locul 1, campioana României ar fi mers direct în 8-imi.
Acum, CFR Cluj va întâlni una din echipele care s-au clasat pe locul 3 în grupele de Europa League, iar lista completă a fost stabilită. Sunt şi echipe cu nume la nivel continental pe care ardelenii le pot întâlni, cum ar fi Lazio.
Citește și
CFR Cluj are drept certitudine că, în 16-imi, în urne, ca posibile adversare vor fi sigur prezente:
- Şeriff Tiraspol (locul al treilea în Grupa E, cu Real Sociedad, Man. United şi Omonia Nicosia)
- Lazio (locul al treilea în Grupa F, cu Feyenoord, Midtylland şi Sturn Graz)
- Qarabag (locul al treilea în Grupa G, cu Freiburg, Nantes şi Olympiakos)
- Trabzonspor (locul al trilea în Grupa H, cu Ferencvaroş, AS Monaco şi Steaua Roşie Belgrad)
- AEK Larnaca (locul al treilea în Grupa B, cu Fenerbahce, Rennes şi Dinamo Kiev)
- Bodo/Glimt (locul al treilea în Grupa A, cu Arsenal, PSV şi Zurich)
- Ludogorets (locul al treilea în Grupa C, cu Betis, AS Roma şi HJK)
- Braga (locul al treilea în Grupa D, cu Royale Union SG, Union Berlin şi Malmo)
Echipele din Conference League au statutul de cap de serie, astfel că partida retur din 16-imile competiţiei va fi jucată de CFR Cluj pe teren propriu.
Tun financiar pentru CFR Cluj! Peste 6 milioane de euro din Conference League
CFR Cluj a pus mâna pe ceva mai mult de un milion de euro după ce a câştigat partida din această seară. Ardelenii au luat 500.000 de euro pentru victorie, iar la această sumă s-au adăugat 325.000 de euro pentru locul 2 în grupă şi 300.000 de euro pentru prezenţa în barajul fazelor eliminatorii din Conference League, în 16-imi.
Astfel, în urma succesului cu Ballkani, CFR Cluj a luat 1.125.000 de euro şi a ajuns la o sumă totală de peste 6 milioane de euro numai din premiile obţinute din Conference League, nemaipunând la socoteală ce şi-a asigurat în meciurile din Liga Campionilor, din preliminarii, bilete, marketing şi aşa mai departe.