Superbet şi FC Rapid Bucureşti îşi prelungesc parteneriatul strategic pentru încă trei ani, iar pe 14 iulie va fi un nou moment surpriză la primul meci din următorul sezon al Superligii.
Superbet, liderul industriei de pariuri sportive şi jocuri de noroc din România, anunţă semnarea unui acord care consolidează parteneriatul strategic cu FC Rapid Bucureşti, cel mai vechi club de fotbal din SuperLiga.
Parteneriatul prelungeşte pentru încă trei ani colaborarea de succes dintre cele două părţi şi pune logo-ul Superbet în mod exclusiv pe faţa tricourilor echipei Rapid în acest nou sezon al SuperLigii. La rândul lor, rapidiştii vor da tot ce pot în noul sezon pentru a-şi îmbunătăţi poziţia în clasament (locul cinci la finalul sezonului precedent).
Parteneriatul marchează o etapă importantă într-o colaborare care a început acum opt ani, când FC Rapid evolua în Liga a 5-a pentru ca acum să ajungă până în playoff-urile SuperLiga.
Pentru Vlastimir Vukadinović, directorul de marketing al Superbet, acest gen de parteneriate şi sponsorizarea SuperLigii au menirea de a sprijini comunităţile pasionate de fotbal din România. “Superbet se mândreşte cu legăturile pe care le-a cultivat şi continuă să le consolideze în fotbalul românesc şi ne bucură să putem contribui la revirimentul şi dezvoltarea şi în România a celui mai sport al lumii. Parteneriatul cu FC Rapid a constituit un pilon esenţial în călătoria Superbet, iar prelungirea acestuia pentru încă trei ani reprezintă o confirmare a succesului şi rezilienţei pe care ambele părţi le-au demonstrat de-a lungul diverselor divizii ale fotbalului românesc”, a declarat Vukadinović.