Un egal obţinut cu ceva emoţii pe final de meci, care însă a ţinut peste 2 milioane de români în faţa micului ecran (cel puţin un minut). Evoluţia lui Alibec, Stanciu şi a tricolorilor a plasat Prima TV pe primul loc în audienţe. Televiziunea din portofoliul Clever Media a difuzat sâmbătă seara partida România-Israel care a fost cel mai urmărit program al serii de sâmbătă în România. Egalul tricolorilor a fost cel mai urmărit program de televiziune pe intervalul de difuzare atât la nivel urban cât şi naţional.
Pe target comercial, 21-59 national, Prima TV a fost lider de piaţă, cu 7,1 puncte de rating si 24,1 cotă de piaţă. Pe locul al doilea s-a clasat Pro TV, cu 5,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 19%.
Citește și
âPotrivit datelor Kantar Media, la nivel urban, în rândul publicului masculin, audienţa a fost de 3 ori mai mare decât următorul clasat (Pro TV). La nivel national Prima TV a înregistrat 7.1 puncte de rating si o cotă de piaţă de 22.3%.
Publicul din mediul urban a stat şi el cu ochii pe Prima (7.6 rtg%, 24.4 share). Toţi am îmbrăcat tricoul Naţionalei lui Edi Iordănescu şi am crezut, până în ultimul minut, în victorie. Pe targetul bărbaţi 18+ Urban, Prima TV a a avut 13.7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 39.5% Potrivit datelor Kantar Media, în minutul de aur (23:30), meciul tricolorilor era urmărit la Prima TV de 1.49 milioane de români.
Naţionala continuă să joace la Prima TV în această toamnă. Pe 15 octombrie, pe Arena Naţională, România întâlneşte Andorra, iar pe 18 noiembrie tricolorii speră să obţină o victorie în Israel.
Zi de zi, suntem alături de tricolori pentru că toţi jucăm când joacă România. Hai, România! Fii PRIMA!