Un meci urmărit cu sufletul la gură de milioane de români care s-au bucurat, după 96 de minute de joc, de victoria Naţionalei de fotbal în partida cu Israel şi calificarea la Euro 2024 după 8 ani de absenţă. Tricolorii antrenaţi de Edi Iordănescu au reuşit victoria şi au adus bucuria în casele fanilor. Prima TV a fost lider absolut de audienţă, având o audienţă de doua ori mai mare decât a Antenei 1 şi de trei ori mai mare decat cea a PRO TV, la nivel naţional.
Victoria tricolorilor a fost sărbătorită de milioane de români. Fluierul final i-a ţinut cu sufletul la gură iar Prima TV a fost urmărit de peste 1.7 milioane de români, la nivel national. Pe perioada meciului, postul de televiziune din portofoliul Clever Media a înregistrat 10.3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 28.4%.
Citește și
În minutul de aur (23:40) peste 2 milioane de români aveau televizorul deschis pe Prima TV şi urmăreau partida din Ungaria, comentată de Costi Mocanu şi Emil Grădinescu.
La nivelul publicului comercial, 18-54 din mediul urban, potrivit datelor Kantar Media, Prima TV a ocupat prima poziţie pe intervalul meciului, cu 10.3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 33.1 %. Poziţia secundă a fost ocupată de Antena 1, urmată de Pro TV.
Potrivit datelor Kantar Media, la nivel urban, pe perioada desfăşurării partidei împotriva Naţionalei Israelului, în care George Puşcaş şi Ianis Hagi au înscris golurile victoriei, Prima TV a condus topul audienţelor, cu 11.0 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 29.6 %
Sâmbătă seară, în intervalul 21:45-23:42 Israel- România a fost cel mai urmărit program al serii în rândul bărbaţilor, audienţa a fost de peste 4 ori mai mare decât a următorului clasat, Antena 1. La nivel urban, pe segmentul bărbaţi, Prima TV a înregistrat 18.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 45.6%.
În intervalul 23:45-24:45, pe perioada Studioului UEFA, moderat de Alex Rădulescu şi cu internaţionalul Viorel Moldovan invitat, studio în care s-au luat reacţiile la cald şi s-a analizat partida, Prima TV a fost lider de audienţă pe targetul all naţional, pe cel urban şi pe bărbaţi 18+, naţional, potrivit datelor Kantar Media.
Rămânem cu sufletul alături de tricolori în drumul lor la Euro 2024 şi spunem: “Hai, România! Eşti prima, rămâi PRIMA!”