FC Botoşani a dat o adevărată lovitură de imagine prin aducerea în Moldova a sirianului Al Mawas, iar clubul patronat de Valeriu Iftime insistă să transforme în bani capitalul de simpatie din jurul atacantului.
Imediat după anunţarea transferului lui Al Mawas, care a şi jucat în două meciuri sub comanda lui Croitoru, pagina de Facebook a celor de la FC Botoşani a fost luată cu asalt de către mii de fani ai vârfului, care s-au grăbit să-şi arate afecţiunea şi sprijinul pentru fotbalistul despre care cred că va face furori în Europa.
Citește și
Sesizând potenţialul de marketing al transferului lui Al Mawas, Valeriu Iftime le-a dat temă oamenilor din departamentul care se ocupă de imaginea clubului, în cursul zilei de miercuri aceştia au venit şi cu o idee concretă. Una destul de românească, pentru că moldovenii au scos la vânzare tricouri imprimate cu poza lui Al Mawas, la preţul de 150 de lei. Singura problemă? Ele pot fi achiziţionate doar de la magazinul oficial al clubului, aflat la câteva 2.355 de kilometri depărtare de Siria, ţara în care se află miile de potenţiali cumpărători identificaţi de moldoveni.
De altfel, mulţi dintre fani, care apreciază gestul, au început să întrebe pe pagina de facebook a clubului dacă tricourile cu Al Mawas vor fi trimise şi în Siria, ţară măcinată în ultimii ani de un război civil crunt care a aruncat-o în sărăcie şi incertidutine.
"Subiectul pare interesant, iar dacă noi ştim să-l tratăm ca atare la nivel de marketing, poate fi un câştig interesant pentru FC Botoşani. Acum, foarte important, trebuie să fie şi un câştig sportiv. Pare a fi un fotbalist care are valoare. Ca marketing, la câte mesaje, câţi prieteni sunt pe Facebook din Siria...
Trebuie să studiem foarte bine tema asta, să vedem cum putem produce un interes financiar. Sunt absolut convins că tricourile lui Al Mawas, dacă dă 10 goluri, pot fi vândute, faţă de ale altor jucători, care nu au atras un astfel de interes", spunea Iftime despre potenţialul de marketing din jurul lui Al Mawas, zilele trecute.