Sepsi Sfântu-Gheorghe devine pe zi ce trece un nume tot mai important în fotbalul românesc. Covăsnenii vor juca în premieră în cupele europene, iar din sezonul următor vor juca pe o arenă nouă, cu toate facilităţile pentru a face performanţă.
Construcţia este finalizată aproape în totalite şi arată spectaculos, cu mult peste ce au majoritatea formaţiilor din prima ligă autohtonă.
Citește și
Laszlo Dioszegi a explicat că va vinde numele noii arene unui sponsor, pentru o sumă de cel puţin 500.000 de euro. Proiectul este similar cu ce se vede la marile echipe ale continentului.
„N-am numărat exact câţi sponsori avem în momentul de faţă, cred că 15-20… Din care 2-3 sunt societăţi mari, puternice, care ne susţin. Bugetul este în jur de 5 milioane de euro, nu ştiu dacă putem trage la titlu! Jumătate vine din drepturile de televizare, jumătate din sponsorizări.
Se face o mare confuzie că suntem alimentaţi financiar de guvernul de la Budapesta. Într-adevăr am primit bani pentru infrastructură, dar cheltuielile curente ne aparţin în totalitate.
Noul stadion va fi gata la jumătatea lui august. Avem un restaurant în incinta stadionului care vrem să funcţioneze cînd nu sunt meciuri, vrem să avem un fanshop, gazonul e hibrid şi, cel mai important, purtăm negocieri pentru vânzarea numelui noului stadion.
Va fi o sumă care va oscila între 500.000 şi 1.000.000 de euro anual. Purtăm deja negocieri pentru această sumă în ideea de a întreţine întreaga baza şi a plăti partea administrativă”, a explicat patronul lui Sepsi, pentru ProSport.