Într-o conferinţă de presă susţinută la Muzeul Fotbalului, la care au participat Gică Popescu şi Adam Lamentowicz, General Manager Superbet România, sponsorul principal al SuperLigii a anunţat oficial că va susţine meciul anului 2024. Astfel, la evenimentul din 25 mai, în care membrii Generaţiei de Aur vor juca pentru ultima dată pentru echipa naţională, logo-ul companiei de tech & entertainment va fi imprimat pe faţa tricourilor de joc.
“Ne bucurăm că un nume atât de greu care a sprijinit intens fotbalul românesc în ultimii ani a optat să susţină şi spectacolul pe care noi, Generaţia de Aur, vrem să îl oferim publicului din România la ultimul nostru meci jucat împreună. În ultimii 30 de ani, echipa noastră a fost asociată cu performanţa, iar această ieşire din scenă nu se poate face decât alături de parteneri care împărtăşesc aceleaşi valori şi obiective. Sunt convins că, prin acţiunile pe care le va concentra în jurul iubitorilor Generaţiei de Aur, Superbet va marca un eveniment care se anunţă deja istoric”, a declarat Gică Popescu, fostul căpitan al României şi al Barcelonei.
Prezenţa a două Baloane de Aur, confirmată oficial prin mesaje video în cadrul conferinţei
La conferinţa de presă a fost prezentat oficial şi echipamentul selecţionatei starurilor care vor da piept cu Generaţia de Aur, iar organizatorii au oferit o prezentare inedită şi pentru două dintre marile legende care vor veni pe Arena Naţională. Gică Popescu a primit pe telefon două mesaje video din partea lui Rivaldo şi Stoichkov şi le-a “share-uit” cu cei prezenţi în sală, trimiţându-le pe un ecran de dimensiuni mari, în formă de smartphone.
Mesajele video din partea celor două Baloane de Aur care au confirmat prezenţa pe 25 mai pot fi urmărite aici >>> RIVALDO şi STOICHKOV.
“Suntem mândri că putem susţine acest moment special, ce onorează o echipă legendară, căreia i se vor alătura fotbalisti de talie mondială, precum Rivaldo sau Hristo Stoichkov. Valorile pe care Superbet şi acest eveniment le au în comun sunt pasiunea, spectacolul şi unicitatea, calităţi care se vor regăsi şi în momentele pregătite pentru suporteri în săptămânile premergătoare marelui meci, dar mai ales în seara în care Hagi, Popescu şi toţi ceilalţi fotbalisti emblematici ai echipei naţionale vor spune adio tricoului României.” a adăugat Adam Lamentowicz, General Manager, Superbet România.
Fără sponsor pe tricourile adversarilor. O cauză socială va fi afişată de Rivaldo & co.
Dacă pe pieptul tricoului de joc al gazdelor din Generaţia de Aur va scrie “Superbet”, pe tricoul oaspeţilor din selecţionata lumii va fi afişată cauza socială „Şcolile Generaţiei de Aur”, iniţiativa prin care Generaţia de Aur donează profitul din vânzarea tricourilor de joc către toate şcolile generale în care s-au format membrii echipei care a ajuns până în sferturile Campionatului Mondial din SUA ‘94. Toţi suporterii care au cumpărat sau care vor cumpăra tricouri de pe magazinul oficial al Generaţiei de Aur vor contribui, astfel, la această cauză aleasă de Gică Popescu şi de coechipierii lui şi vor oferi un viitor mai bun copiilor din 22 de şcoli de pe întreg teritoriul României.
Peste 40.000 de bilete vândute deja pentru meciul din 25 mai
Cu mai bine de o lună şi jumătate înainte de marele eveniment, s-au vândut deja 42.000 de bilete pentru ultimul meci al Generaţiei de Aur. Partenerul de ticketing www.bilete.ro anunţă că 8 dintre cele 12 categorii de bilete sunt, în acest moment, SOLD OUT. Momentan, se mai găsesc bilete doar la peluze şi se pot cumpăra de AICI.
Citește și
Mai multe informaţii, pe conturile oficiale de social media ale evenimentului:
- Website - www.generatiadeaur94.ro
- Instagram - www.instagram.com/generatiadeaur94
- Facebook - www.facebook.com/generatiadeaur94
- TikTok - www.tiktok.com/@generatiadeaur94 Magazin oficial Generaţia de Aur:
- www.shop.generatiadeaur94.ro
Despre organizator - Bazar Production
Evenimentul din 25 mai este organizat de Bazar Production, companie cu 23 de ani de experienţă în organizarea de evenimente la nivel naţional şi international. Bazar i-a adus în România, printre alţii, pe Kings of Leon, Tiesto, The Chemical Brothers, Armin van Buuren şi Placebo, iar acum oferă, în premieră, publicului din România, un meci al Generaţiei de Aur pe Arena Naţională din Bucureşti.
e-mail: info@bazarproduction.ro
Despre Superbet Group
Fondat în anul 2008, Superbet Group este o companie de tech & entertainment, fiind liderul industriei de pariuri sportive din România. De asemenea, grupul este prezent în 12 ţări, cele mai importante pieţe fiind în România, Belgia, Polonia şi Serbia.
Între acţionarii grupului se află şi gigantul american Blackstone, cel mai mare fond de investiţii din lume, care a realizat, în 2019, o investiţie strategică minoritară în valoare de 175 milioane Euro.