Citește și
În urmă cu 18 ani, dintr-o simplă întâmplare, s-a născut la Cluj-Napoca firma EUROUSI. Astăzi, la aniversarea majoratului, compania sărbătoreşte prin oferte speciale pentru clienţi. Până pe 15 noiembrie, aceştia pot beneficia de un discount de 18% la toate produsele, iar pentru anumite articole, susţinute şi de producător, reducerea poate ajunge până la 28%. Aceste oferte sunt disponibile în showroom-urile EUROUSI din Cluj-Napoca, Alba Iulia şi Sibiu.
Cum alegem însă corect o uşă?
Acesta este un lucru pe care EUROUSI îl explică clienţilor de 18 ani. Fie că e vorba de uşi de interior sau exterior, există câţiva paşi esenţiali care diferenţiază compania de alte firme din domeniu. Da, este adevărat, EUROUSI nu este cea mai ieftină firmă de pe piaţă, însă calitatea uşilor şi a serviciilor oferite este la cel mai înalt nivel. De altfel, aceasta este şi mândria lor. Vizitând magazinele EUROUSI, clienţii primesc o consultanţă completă, de la A la Z.
Vasile Cuibus, director EUROUSI: Nu suntem cea mai ieftină companie de pe piaţă. Noi nu vindem produse şi servicii ieftine. Pentru că întotdeauna un lucru care pare ieftin la început va fi foarte scump la sfârşit. Clienţii sunt din ce în ce mai pretenţioşi am putea spune. Caută doar preţul dar de multe ori nu acesta contează. Aş vrea să trag un semnal de alarmă în piaţa clujeană: nu numai preţul contează în achiziţia unui produs. Fie că vorbim de uşi, mânere, ceea ce vindem noi sau altceva. Contează şi serviciile conexe: garanţie, post garanţie şi serviciul de la A la Z cum zicem noi, în achiziţia unei uşi. Adică oferim consultanţă din primul pas în care intră clientul în magazin, îl ajutăm să îşi aleagă modelul potrivit adică să aibă un design potrivit încăperii, să aibă caracteristici tehnice, caracteristici de izolare fonică, termică, corespunzătoare cerinţelor şi dorinţelor lui. Nu oferim direct produsul cel mai ieftin ca să scăpăm de el, să vindem la client. Avem foarte mulţi clienţi, chiar am făcut o statistică în ultimele luni, că doi, trei clienţi pe săptămână sunt nemulţumiţi că au achiziţionat de la alte companii şi vin la noi să le rezolvăm problemele. Consultanţa de la A la Z este cea mai importantă. Iar un coleg de-al nostru mereu merge la locaţia clientului pentru măsurători, după stabilirea detaliilor la întâlnirea din magazin.
Compania pune un accent deosebit pe consultanţa oferită fiecărui client, acesta fiind un aspect cheie atunci când vine vorba de achiziţionarea unei uşi, fie pentru un apartament sau o casă. O uşă nu este ceva ce se schimbă des, astfel că trebuie aleasă cu grijă, având în vedere o utilizare de lungă durată. De aceea, este crucial să avem alături un consultant care să ne ajute să luăm cea mai bună decizie.
Cu o medie de viaţă de 15-20 de ani, o uşă trebuie să îndeplinească criterii bine definite, cum ar fi izolarea fonică sau termică. EUROUSI oferă o gamă largă de opţiuni, de la uşi cu geamuri pentru camerele copiilor, la uşi complet opace pentru dormitoare matrimoniale, şi până la uşi cu izolare fonică de la 27 la 57 de decibeli, pentru cei care îşi doresc linişte în casă.
Vasile Cuibus, director EUROUSI: Atrag atenţia că uşa nu este un produs care se cumpără în fiecare an. Media de viaţă pentru o uşă este de 15-20 de ani. După aceea detaliile sunt foarte importante. Avem clienţi care au copii şi poate la dormitorul copiilor vor o uşă cu geam, la dormitorul matrimonial poate să nu se vadă deloc. Avem variante pentru toate gusturile. Apoi vine partea de izolare fonică, unii poate nu vor să audă gălăgia din living. Şi aici avem mai multe categorii de uşi cu caracteristici diferite care oferă o izolaţie fonică de la 27 de decibeli până la 57 de decibeli.
Showroom-urile EUROUSI din Cluj-Napoca, Alba Iulia şi Sibiu oferă o varietate impresionantă de produse: de la uşi de apartament, de interior sau exterior, la uşi antifoc sau de adăpost civil, toate acestea disponibile pentru diverse nevoi.
Poţi vizita magazinul într-un tur virtual aici: https://www.tours.romaniavr.ro/virtualtour/EuroUsi-Cluj-Napoca-b20bd780
EUROUSI colaborează atât cu persoane fizice, cât şi cu instituţii publice, având în portofoliu spitale şi clinici din toată ţara, precum Spitalul Oncologic din Târgu Mureş, Spitalul Transilvania din Cluj-Napoca şi multe altele. De-a lungul celor 18 ani de activitate, firma şi-a extins colaborările în 8 ţări europene, dar şi în Statele Unite, unde au livrat uşi pentru un proiect din Paris şi chiar pentru un client din America.
Vasile Cuibus, director EUROUSI: Acoperim o gamă foarte variată la tot ce ţine de uşi: de la uşi de interior: uşi camere, uşi băi, uşi de intrare în apartament, şi aici avem cu diferite caracteristici - antifoc şi de securitate. Avem uşi de case care oferă o izolare termică foarte bună, dacă afara sunt minus 30 de grade, în casa nu o să simţi rece pe uşă deloc. Avem uşi antifoc, pentru subsoluri sau spatii pentru centralele termice şi aşa mai departe. Avem cortine antifoc, uşi de adăpost civil, acum cum e cu războiul în ultima vreme toate blocurile sunt obligate să pună uşi de adăpost civil. Avem accesorii pentru toate uşile şi suntem chiar distribuitori pe ţară de la 3 producători din Europa. Chiar ne lăudăm, am vândut în Europa în opt ţări, am făcut în Paris pe Champs-Élysées un bloc, nu foarte mare, de 20 de apartamente. Dar suntem mândri. Şi cel mai important client al nostru e din America. I-au plăcut mult uşile de la noi şi le-a cerut acolo.
Preţurile uşilor încep de la 1000 lei. De acolo totul variază în funcţie de nevoile clientului.
Vasile Cuibus, director EUROUSI: Preturile uşilor de interior încep de la aproximativ 1000 lei. De aici preţul este influenţat de finisaje, structura internă, tipul tocului. Preţurile cresc până la 10 mii de lei pe bucată, vorbim de uşile cu furnir natural. Iar uşile de apartament încep de la 1700 până la 8-9 mii de lei. Pentru uşile de intrare în casă care chiar recomand să fie uşi speciale pentru aşa ceva, care să ofere o izolare termică, care este caracteristica cea mai important, la o uşă de casa în jur de 2000 euro.
Cei 18 ani au trecut peste compania EUROUSI cu bine dar şi cu greu. I-a salvat un management bun şi strategii echilibrate mărturisesc aceştia. Balanţa s-a menţinut între cheltuieli şi investiţii. Firma investeşte constant şi în angajaţii săi, astfel că aceştia sunt ţinuţi mereu la curent cu abordări noi, prin diferite cursuri fie de design, de marketing sau de vânzări.
Pentru a celebra cei 18 ani de existenţă pe piaţă, cei de la EUROUSI vin cu oferte speciale pentru clienţii lor. Informaţii despre EUROUSI, despre produsele vândute şi despre reduceri pot fi obţinute pe site-ul oficial www.eurousi.ro. Firma se poate urmări şi pe reţelele de socializare, unde îşi prezintă ofertele: Facebook şi Instagram.